Friday, September 26, 2008

Duit Raya...


disbbkan mlm ahad nnt aku akan berlps ke europe dan dlm erti kata lain smbt raya disana, huwaaaaa aku xsuka la, sob sob.... aku nk raya dgn mama, adik2 aku... adik2, adik2 dan adik2 aku huk huk...

tp sbb tugas aku terpks dlm rela jua huk huk... utk tdk menghampakan korang yg x dpt raya gan aku nnt, ni aku bg duit raya... byk oooo sorang 50 juta tau, kayo kayo... (Jebat, u pun xbole bg 50 juta ni tau, muahahhah)...

haaa apa lg xyah la malu2 lak, aku dh kasi ambik sj la yer... buat apa yg korang suka gan duit tu tp kalo korang kena tngkp nnt sbb duit ni diiktiraf palsu, korang bole la cari lawyer2 hebat kt mesia nie tuk tlg korang hehehe....

korang doakan la aku selamat pergi dan blk ya (28/9-5/10).... dan tlg jg tngk2 kan umah aku ni, manalah tau kang pencuri msk lak kan abis dia larikan duit raya aku yg beratus2 juta nie muahahah...

No comments: