Wednesday, January 7, 2009

Selamat Bertunang Honey

akhirnya termakbul gak doa si cantik manis nie tuk bergelar tunangan org... tanggal 28/12/08 adalah tarikh yg istimewa buat honey dan cik abg misai nya dimana drg telah mengikat tali pertunangan sbg tanda diri telah dimiliki... u are still single but not available ya sis, hahahaha...

dan nie jg la saat2 yg aku tgg, saat honey bakal menjadi teman sehidup semati pada cik abg misai nya yg tersyg, hehehe....

tahniah wat Haniza & Hilmi, dimana 2 hati telah bersatu... katanya akan berlangsung majlis pernikahan pada julai nnt... ingat sayang, darah tgh manis tu hehehe... akak doakan berbahagia la hndknya, Amin....

6 comments:

sishoney said...

salam kak!!
wah honey dah tunang.jauh sungguh sy dgn dunia blogger skang ni.samoai die tunang pon sy taktau.tahniah my dear!!

Kasih Alyza said...

2 sis : salam dear.. ya honey dh bertunang gan abg misai dia... tak lama lg tu jd la isteri abg misai julai nnt, insya Allah...

sis bkn jauh dr dunia blogger tp sis bz menembak kan huhuhu...

h0ney said...

sishoney : itu lah sishoney lama betoii x dengar kabar berita dia kan kak kasih...

Kasih Alyza said...

2 honey : sis tu mmg bz btl, asik menembak jer keje nya honey... tembak menembak kan sebahgian menjana pendapatan sis heheheh...

sishoney said...

hahhahah.mana la ada kak.erm,ada 3 job yg sis belum siapkan album kak.sbb sgt2 bz dgn keje opis..i miss so much honey...

Kasih Alyza said...

2 sis : haaa tgk tu ada 3 job lg tu, masyuk la tu sis hehehe...

xpa keje mmg la bz kan, bgs sbb tu sebahgian dr ibadah kan sbb kita cari rezeki...

akak doakan sis berjaya k :)