Tuesday, December 30, 2008

Selamat Tahun Baru 2009

wahhhh dh nk abis tahun 2008, agaknya sumer azam dan impian korang sepanjang tahun nie dah tercapai ke?? aku.... hehehehe ada la yg tercapai dan dalam perjalanan nak capai... tapi aku puas la gan apa yg aku dah capai, alhamdullilah...

harapan aku agar gan kedtgan tahun 2009 ni akan memberi lbh byk rezeki serta keberkatan dlm idup kita sumer... agar azam dan harapan yg tertinggal pada tahun 2008 bole dilakukan pada tahun 2009....

tinggalkan segala kesedihan, kepayahan, patah ati dan sumer yg x best2 kat tahun 2008, jgn lak bring foward ya muahahaha.... bawa bersama sumer yg manis2, sronok2 ke dlm tahun 2009 agar idup kita lbh ceria dan bermakna....

pada yg asyik berkaple2 tu cpt2 la plan ya tuk bernikah, dirikan mesjid secepat yg mungkin..... yg ada anak bole tambah anak lg, hahahaha tp yg dah ada isteri jgn gatal2 nak tambah lg tau huhuhu....

pada aku, 2008 nie tersimpan segala pahit manis, suka duka, jatuh bangun aku dlm mengharungi idup... doa aku agar 2009 membawa lbh kebahgiaan serta keindahan, insya Allah...

7 comments:

zaidi said...

ko tu bila lg nk kawin? dok tunggu sapa lagi?? elok2 la kawin cepat nanti lari pula pakwe yang ada tu haa kasih ooi

selamat tahun baru, azam baru, yang penting aku pun nak bini baru juga kekeke

Jubeiz said...

Selamat menyambut Awal Muharam 1430H dan Tahun Baru 2009 to you and your loves one. Semoga tahun ini lebih baik dari tahun-tahun lepas.

Kasih Alyza said...

2 zaidi : kalo aku ada calon xyah la bgtau dah lama aku kawin la huhuhuhu...

dh2 ko kan dh ada bini, nk tamabh apa lg weiiii huhuhuhu....

Kasih Alyza said...

2 jubeiz : same to u my dear...

yani am said...

slmat thun bru akak. mga thun ni akak akan brtmu jdoh thu hikss

Kasih Alyza said...

2 yani : memandai jer budak nie tau...

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片