Thursday, July 30, 2009

Adam oo Adam

selama nie aku hnya membaca blog dia, tgk gmbr2 dia, baca citer2 dia tnpa bersua muka walau jarak kami adalah sgt2 dekat huhuhu... namun ahad lalu tlh mencatat sejarah bila 4 mata bertentang, maka aku dpt melihat nya secara dekat, omputih kata in person la hehehe...

seorg adik yg aku kagum gan usaha nya, gan angan2 nya, cita2 serta impian nya... yg aku lihat bersggh2 dlm kerjaya dan idup nya, skarang sdh ada peneman idup di kl, gf la 2 huhuhu...

td kami berjumpa di Gurney Drive, bersama2 Manizam, Baby, Wan dan Yani tuk melihat hasil gmbr yg diambil ahad lps tuk photoshoot pertama iCon Penang... byk gmbr yg chantek2 dan menarik huhuhu, nnt akan dipublishkan sabar tau...

dlm sibuk2 gan meeting tergempar tu, tetiba buah ati si adam kol, ala sapa lg kalo bkn Ayuna yg cantik manis tu... hehehe yg best tu kami sumer dgr Adam kata 'jgn lupa mkn lembu' atau dlm ertikata org yg bercinta 'I LOVE U'... wahhhh xsangka nya adik akak sorang nie sggh romantik ya hehehe... jelas terpancar kebahgiaan diwajah cute nya tu... hehehe...


namun tersentuh dihati aku bila aku baca n3 terbaru diblog nya... ttg harapan serta hala tuju nya... aku btl2 kagum gan semangat dia... aku sentiasa berdoa agar apa yg dia impikan menjd nyata suatu masa nnt, Amin..

anak muda nie mempunyai harapan yg tinggi tuk memajukan anak bangsanya sndr, berkongsi ilmu yg tlh ditimba dlm bidang photografy... dimana iCon dijadikan medan tuk tapak permulaan... belajar dan kemudiannya mengajar... dimana 1 ari nnt dia bakal tersenarai salah sorang photografer profesional dinegara kita, insya Allah... Amin....

tuk mengenali seorang anak muda yang berwawasan nie bkn nya susah, korang bole lepak kat sini Adam Luba dan mendalami isi hatinya melalui lakaran2 gmbr yg membawa berjuta erti tu...

2 comments:

adamLUBA said...

okay! sekarang saya dah malu...

=^__^=

Kasih Alyza said...

la nk malu apanya, tu penghargaan akak tuk adik yg disygi nya ;)