Wednesday, August 12, 2009

Yang Tersayang

well dlm idup pasti ada org atau benda yg paling kita sygi melebihi yg lain2, kn kn kn... begitu gak la gan aku...

selain arwah abah aku yg paling aku sygi dan kagumi, dh tentu la adik laki aku yg soft hearted tu, ajai... badan jer besar tp sensitip bhai hahahaha....

dan xketinggalan 2 lelaki hebat nie dlm idup aku... mereka nie bkn nya ada pape ikatan gan aku, namun hubungan ni merapatkan kami lbh dr segala2nya...

sejujur2 nya aku amat syg dan hormati 2 lelaki hebat tersebut... dimana seorg tu adalah 'Si Abang' dan sorang lg adalah 'Si Adik'...

'Si Abg' sgt istimewa bg aku krn dia slalu berada gan aku walau dlm apa jua keadaan... walau jauh berjuta batu di selatan sana, namun ttp dekat dihati krn kebaikan nya tu... (pssttt puji ikhlas tau, sabtu ni bole aku minta otak2 kempas hohoho)...

ramai yg sygkan dia krn dirinya yg bergelar 'Abang' tu... ramai yg kasihkan nya diatas sifat mengalah nya terhadap adik2 nya yg ramai tu dan ramai yg mendoakan nya diatas usaha gigih nya sbg Pengasas iCon dimana disitu lah medan permulaan bg bakat2 baru berkembang dlm apa jua bidang...

manakala 'Si Adik' pula sudah lama dlm perhatian aku sbb hasil keje nya yg menarik dlm seni photografy... sentuhan magic nya dan bebelan nya dlm setiap cerita, pasti menghiburkan ati aku dan sesiapa sj yg membaca nya, huhuhu... (pssttt puji ikhlas gak, sbb nk suruh blanja mkn laksa kedah pas nie hohoho)...

namun kami hanya berkesempatan bertentang mata baru2 nie dlm melaksanakan misi iCon Penang pada pandangan yg pertama, cewaahhhhh... sptmana dia membebel didlm Luba Duniaku begitu juga la kat luar, sama jer katektor nya ttp ceria dan ramah...

kasih syg kami tlh merapatkan lg hubungan antara Abg - Adik, Kakak - Adik dan juga Sahabat... kami ibarat keluarga yg bahagia, saling memerlukan dan memahami... tuk kehilangan 2 lelaki hebat nie dlm idup aku adalah xmungkin melainkan maut yg memisahkan kami... kerana kedua2 nya ada kelebihan dan keistimewaan yg tersendiri.... dan yg paling penting mereka adalah diri mereka yg sbnrnya, bknnya lakonan tp kenyataan...

aku perlu kan 2 lelaki hebat nie tuk menjadi sebahgian dr idup aku, tulang blakang aku, org kuat aku dan segala2nya dlm mengharungi idup tanpa sempadan nie.... terima kasih Allah krn tlh meminjamkan 2 hamba Mu yg baik dan hebat nie kpd aku... doa aku agar hubungan nie berkekalan hingga ke akhir hayat, Amin....

9 comments:

adamLUBA said...

sniff sniff...
akak nih..
pagi pagi dah buat owang nangis..
sniff sniiff..


^__^

Adinda Atie said...

aik nanges adam bunyi sniff sniff eh
mcm bunyik camera kena snap je :p

Kasih Alyza said...

Adam : alolololo xmo nangis2 tau dik... mlm nnt akak blanja mkn sate ya.... sayang dia... ;)

Kasih Alyza said...

Atie : bkn la, tu buang hingus ijau kata nya muahahahahaha :D

bebeyEr!ka said...

semoga hubungan akak ngn lelaki2 thebat dlm hidup akak semakin kukuh sampai bile2.....=)

Kasih Alyza said...

BB : tks dear... insya Allah, Amin :)

Djebat said...

terasa la..x sebut nama pn i terasa..
i pn tkilan, u dtg je, kilang otak2 smua tutup..
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
adam: jgn wat malu lelaki hebat dik, nangis2 lak dia..ish..

Kasih Alyza said...

Jebat : ala xpa i xkisah pun... otak2 tu kat sini pun ada dear.. yg penting otak kita yg geliga nie dah hahahaha...

ala lelaki2 hebat pun mennagis apa, apa yg nk malunya syg oiiii :D

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛