Monday, November 3, 2008

Tak Sanggup Makan



iisshhhh korang tergamak ke nk mkn sushi yg berupa mcm nie?? kalo alu lah kan jgn kata nk mkn, tgk pun dh eat aku rasa loya tau mmg x sanggup la, werrkkss...

bknnya apa, mmg la sushi tu mknan peberet aku, tp klao dh gini rupa bentuknya mau aku muntah sblm mkn la jwpnya... pas tu bole lak tetiba sekor katak menonggeng atas sushi korang kan, mmg x sanggup lah, muahahaha...

tp nie la yg dinamakan seni kreatif, krn org2 yg berada dlm bidang seni kreatif nie slalunya melalui imaginasi yg x terjangkau oleh pemikiran org biasa kn... aku suka tgk seni kreatif tp tlg lah bkn atas mknan peberet aku tau, yucckksss...

3 comments:

yani am said...

sushi ya kak? yucks adik tak ska la sbab tak best hikss.

Kasih Alyza said...

ko tu apa la yg suka meainkan laksa jer adik ooiii hehehe

Faryal Adzrin @ Al said...

isshh kak yani, klu al kan mesti mkn punya la sbb nmpk comel mcm al jg.. kan akk kan hehehe..