Tuesday, November 4, 2008

Miss Cup Cakes

nyum nyum sedap nya tgk cup cakes tu, hehehe... haaa awek dlm pic tu mmg pemuja cup cakes tau dan dia sbnrnya best buddy aku Zue, bkn takat seorg sahabat, teman, kawan, adik, kakak, rakan kongsi tp lbh dr segala2 nya...

kami bersama dlm susah dan senang, suka dan tawa, ketawa dan nangis... xder apa yg kami x kongsi kan bersama sumer nya kami lakukan bersama2...

byk kenangan telah kami tempuhi dan dia hadir dlm idup aku sbg sahabat terbaik... aku suka zue krn dia berwawasan, aku suka org yg ada impian dan perancangan dlm idup... sbb kata org tua2 tanpa impian, mimpi xmungkin jd kenyataan...

skarang byk yg telah kami rancangkan... dan kami bakal bergabung dlm bisnez yg telah kami rencanakan... dan insya Allah dgn izin dr Dia kami akan melangkah bersama mengengam kejayaan, Amin...

korang doakan la wat kami ya... zue, ingat selagi kita terdaya kita usaha krn rezeki telah Allah janjikan hanya kita yg perlu berusaha mendptkan rezeki itu...

dan aku jg nk ko tau zue, aku syg ko dunia akhirat krn ko la anugerah dr Allah yg terindah dlm idup aku... aku sgt2 bersyukur....

3 comments:

Anonymous said...

ohh rndu dkat kak zue, bla la nak lpak2 lgi ya kak zue hohoho..

Kasih Alyza said...

akak pun sgt2 rindu dan syg kt kak zue nie sbb dia adalah sebaik2 manusia yg akak kenal adik...

Faryal Adzrin @ Al said...

wah sedapnya kek tu akk, adik nk juga bole hehehe..