Tuesday, October 21, 2008

Album Dah Release

semlm album aku dh release dipasaran, majlis pelancaran tlh disempurnakan oleh Paris Hilton yg diterbangkan khas oleh BlueBiru Entertainment.... makasih makasih....

album yg bertajuk 'Glamorous' berkonsepkan world music ini adalah hasil keje tangan komposer hebat tanahair... terdapat 10 lagu kesemuanya dan salah 1 lagu duet bersama ari lasso yg bertajuk 'Aku Terinjek Cintamu'.... (nk lawan lagu Yusri & Melly - Aku Dibius Cinta huhuhu)

so apalg, dptkan la yg original yg dipasaran, sokonglah industri muzik tempatan... ramai sggh jemputan yg hadir, dlm keriuhan tersebut tetiba aku rasa cam ada org goyangkan badan aku terlampau kuat, uissshh sapa yg ngok ngek nie...

bl pandangan mata aku bertaup diwajah nya, baru la aku sedar yg aku sedang bermimpi dan mama tersengih2 memandang aku.... huwaaaaa apa nie mama org tgh best layan press confrence ni mama kejut lak...

tp pas 2 aku lak tersengih sorang2 sbb x semena2 bole mimpi benda cam nie, muahahahaha.... gila argghhh mmg best sggh mimpi aku tu mlm td hehehe...

2 comments:

Faryal Adzrin @ Al said...

akak nk sign...sign la kat baju al ni hahahaha

Kasih Alyza said...

meh nk sign 1 badan, muahahaha