Tuesday, October 14, 2008

Jumpa Fnkeboyz

kamis lps aku ada function dr Korean Tourism yg diadakan di G Hotel... sempena Korean Sparkling Tourism Night nie, function start pkl 6.30pm tp aku gan staff aku smp sana pkl 6.30pm huhuhuhu... bkn sbb apa tetiba lak ptg tu ujan lebat, lebat sgt2 tau...

sib baik masa smp tu majlis x start lg dan kami bkn org yg terakhir smp hahaha... pas jumpa sumer org yg mmg dah aku kenal dlm travel industry nie, kami pun msk la dlm dewan tu...

tetiba pandangan mata aku tertumpu kt sorang mamat tinggi lampai yg ala2 chinese look nie, mmg la aku kenal mamat tu tp mslh nya mamat tu x perasan aku nie sapa, muahahahah...

korang nk tau ke aku jumpa sapa?? aku jumpa Fnkeboyz... dlm gmbr gan kt luar xder beza langsung... tinggi cam galah hehehe... yg best tu dia served meja dpn aku, so mmg aku asyik tgk dia jer la keje.... mmg sopan santun budak nya hehehe...

mmg best la dpt tgk Fnkie in person... dh byk kali nk jumpa tp sllau ada sj halangan... akhirnya kami dipertemukan di G Hotel... bkn aku xnk tegur tp malas argghh sbb kie bz keje kan... tp akhirnya akak tgk gak ko kie, muahahaha...

tu la org kata, hanya kakak yg kenal adik, tp adik x perasan pun kakak, heheheh....

mlm tu persembahan best gak siap ada tarian break dance lg dr korean... makanan mlm tu bole tahan la... xder la sedap mana pun aku msk lg sedap muahahaha...


p/s : pic kie nie akak cilok jer wat tatapan umum, muahahaha

No comments: